nilüfer, nilüfer tanrım dinle indir, nilüfer tanrım şarkısı, nilüfer tanrım şarkısının sözleri, tanrım şarkısı nilüfer, tanrım şarkısı nilüfer dinle indir, tanrım şarkısı sözleri, tanrım şarkısını dinle indir, tanrım şarkısını dinle nilüfer


Sende ki farkı bilmesem
halimi böyle görmesem
kendimi derdi saklayıp
Aynada hiç farkedilmesem

Hiç böyle durduk yere
Yavaş yavaş ölür müyüm ?
Aşk sonda ben en başta
Gönüllüyüm ömürlüyüm

Tanrım ya bizi barıştır
Ya buna alıştır
Halimi görüyorsun olsun
Tanrım yalnıza yazıktır
Ya bana yakıştır
Ya düzelt ne olursun olsun

Bizdeki aşkı görmesem
Şanslıyız hem sen hem de ben
Kendime söz verip verip
Bir kere tutmak istesem

Hiç böyle durduk yere
Yavaş yavaş ölür müyüm ?
Aşk sonda ben en başta
Gönüllüyüm ömürlüyüm

Tanrım ya bizi barıştır
Ya buna alıştır
Halimi görüyorsun olsun
Tanrım yalnıza yazıktır
Ya bana yakıştır
Ya düzelt ne olursun olsun

0 yorum:

Yorum Gönder

Küfür Etme Len :) Güzel Güzel Yorum Yapın.. :D

Arama Kutusu

Deneme ve Teşekkür

Şarkı Arşivi

12 Temmuz 2009 Pazar

Nilüfer Tanrım Şarkısı Sözleri

nilüfer, nilüfer tanrım dinle indir, nilüfer tanrım şarkısı, nilüfer tanrım şarkısının sözleri, tanrım şarkısı nilüfer, tanrım şarkısı nilüfer dinle indir, tanrım şarkısı sözleri, tanrım şarkısını dinle indir, tanrım şarkısını dinle nilüfer


Sende ki farkı bilmesem
halimi böyle görmesem
kendimi derdi saklayıp
Aynada hiç farkedilmesem

Hiç böyle durduk yere
Yavaş yavaş ölür müyüm ?
Aşk sonda ben en başta
Gönüllüyüm ömürlüyüm

Tanrım ya bizi barıştır
Ya buna alıştır
Halimi görüyorsun olsun
Tanrım yalnıza yazıktır
Ya bana yakıştır
Ya düzelt ne olursun olsun

Bizdeki aşkı görmesem
Şanslıyız hem sen hem de ben
Kendime söz verip verip
Bir kere tutmak istesem

Hiç böyle durduk yere
Yavaş yavaş ölür müyüm ?
Aşk sonda ben en başta
Gönüllüyüm ömürlüyüm

Tanrım ya bizi barıştır
Ya buna alıştır
Halimi görüyorsun olsun
Tanrım yalnıza yazıktır
Ya bana yakıştır
Ya düzelt ne olursun olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür Etme Len :) Güzel Güzel Yorum Yapın.. :D

Labels

En Son Yazılanlar..

Followers

Ara

Copyright © 2011 Tüm Hakları Saklıdır.Aktüel Blog: Nilüfer Tanrım Şarkısı Sözleri