nilüfer şarkılarını dinle, nilüfer unutamadım, nilüfer unutamadım dinle indir, nilüfer unutamadım kılip izle, nilüfer unutanmadım şarkısı sözleri, unutamadım nilüfer, unutamadım şarkısı, unutamadım şarkısı sözleri, unutamadım şarkısını nilüferden dinle


Yine ayrılık war yine hüzün
Yeter bu dargınlık iki gözüm
Sen belki beni hiç özlemedin
Zamansız sarardı soldu yüzüm

Ahh bir sesini duysam ne olur şimdi
Doya doya koklasam geliwer şimdi
Karanlık gecelerin ışık ol gel
Kurudu yapraklarım yağmur ol gel

Kalmadı tesellisi şu gönlümün
Anladım unutmadım unutamadım gel
Ne çok zaman geçti ne çok bahar
Yine ellerimde bu sonbahar

Terketmedi gitti o gözlerin
Yine hep aklımda o sözleri
Ah bir sesini duysam ne olur şimdi
Doya doya koklasam geliwer şimdi

Karanlık gecelerin ışık ol gel
Kurudu yapraklarım yağmur ol gel
Kalmadı tesellisi şu gönlümün
Anladım unutmadım unutamadım gel

0 yorum:

Yorum Gönder

Küfür Etme Len :) Güzel Güzel Yorum Yapın.. :D

Arama Kutusu

Deneme ve Teşekkür

Şarkı Arşivi

12 Temmuz 2009 Pazar

Nilüfer Unutamadım Şarkısı Sözleri

nilüfer şarkılarını dinle, nilüfer unutamadım, nilüfer unutamadım dinle indir, nilüfer unutamadım kılip izle, nilüfer unutanmadım şarkısı sözleri, unutamadım nilüfer, unutamadım şarkısı, unutamadım şarkısı sözleri, unutamadım şarkısını nilüferden dinle


Yine ayrılık war yine hüzün
Yeter bu dargınlık iki gözüm
Sen belki beni hiç özlemedin
Zamansız sarardı soldu yüzüm

Ahh bir sesini duysam ne olur şimdi
Doya doya koklasam geliwer şimdi
Karanlık gecelerin ışık ol gel
Kurudu yapraklarım yağmur ol gel

Kalmadı tesellisi şu gönlümün
Anladım unutmadım unutamadım gel
Ne çok zaman geçti ne çok bahar
Yine ellerimde bu sonbahar

Terketmedi gitti o gözlerin
Yine hep aklımda o sözleri
Ah bir sesini duysam ne olur şimdi
Doya doya koklasam geliwer şimdi

Karanlık gecelerin ışık ol gel
Kurudu yapraklarım yağmur ol gel
Kalmadı tesellisi şu gönlümün
Anladım unutmadım unutamadım gel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür Etme Len :) Güzel Güzel Yorum Yapın.. :D

Labels

En Son Yazılanlar..

Followers

Ara

Copyright © 2011 Tüm Hakları Saklıdır.Aktüel Blog: Nilüfer Unutamadım Şarkısı Sözleri